A közös munka egy helyzetfeltáró konzultációval indul, amely segít feltérképezni a stratégiai irányokat és priorizálni a fejlesztési lehetőségeket. Ez adja az alapot a későbbi, célzott tervezési és megvalósítási folyamatnak.
Szervezetfejlesztési folyamatokban partnerként támogatom – a stratégiaalkotástól a gyakorlati megvalósításig. Az együttműködés során segítek: üzleti és stratégiai tervezésben, a működést támogató szervezeti struktúra kialakításában,vezetői kompetenciák erősítésében,változásmenedzsmentben és csapaton belüli elfogadás megteremtésében. Szükség esetén bevonható szakértői körrel dolgozom együtt, így lehetőség van: pénzügyi elemző bevonására a számok mögötti összefüggések feltárásához, marketing specialista támogatására a pozicionálás, ügyfélszerzés és kommunikáció erősítéséhez, IT vezető (CIO) bevonására digitalizációs, automatizálási vagy CRM és adatplatform bevezetési projektekhez – akár már a stratégiai tervezés korai szakaszától.
Gyakran bizonytalan, hogy valóban jó irányba tart-e a szervezet Nem biztos, hogy a megfelelő teljesítménymutatókat követi Az üzleti döntések inkább megérzéseken, mint adatokon alapulnak Az ösztönzőrendszer nem támogatja a kívánt viselkedést vagy eredményeket Időhiány esetén sem kell lemondania a tudatos irányításról. Ha nincs lehetőség hosszú hónapokra előre tervezni, az agilis működés adhat keretet: - rövid, fókuszált tervezési ciklusokban haladunk, - folyamatos visszacsatolás alapján alakítjuk az irányokat, - mindig a legaktuálisabb kihívásokra reagálunk. A tervezés lehet egyszerűbb, mégis hatékony. Ebben segítek – az Ön tempójában, az Ön valóságára szabva.
Ha azt vesszük észre, hogy megrekedtek az eredmények, akkor annak lehetséges, hogy költség oldalról fellelhető probléma húzódik a hátterében.
Egy új vállalkozást elindítani szinte vakmerőség tervezés nélkül. A vállalkozó lelkesedése és optimista hozzáállása mellé szükséges egy objektív tényeken alapuló tervezés is a sikeres induláshoz.
A fejlődés kézzelfogható bizonyítéka, ha eljön a szolgáltatásbővítés ideje. Ez azonban átgondolt tervezést kíván, hiszen egy új telephely, több erőforrás vagy éppen egy friss célközönség könnyen újradefiniálhatja a korábbi eredményeket
Ha még nincs meg az üzleti terve, itt az ideje elkezdeni! Az eddigi eredményei és jövőbeli céljai alapján most van a legjobb alkalom a költségek újragondolására és optimalizálására, hogy biztos alapokon építkezhessen tovább.